Obchodný zástupcovia, reprezentanti,predajcovia
Komunikácia s tažkým zákazníkom
Cieľ tréningu:
Náplň tréningu:
-
Záťažové situácie v práci predajcu
- príčiny vzniku zátažových situácií v práci predajcu
- možné zátažové otázky pri predaji tažkému obchodnému partnerovi a reakcie na ne
- dôvody, samozrejmosť a štrukturovaná argumentácia
- poznanie vlastného správania sa v zátažovej situácii v obchode v práci predajcu
- vhodné stratégie riešenia „ tažkých situácií ” s obchodnými partnerrmi
- hľadanie možností riešenia záťažových situácií so zretelom na dohodu
- obrana proti manipulácii zo strany obchodného partnera
- odmietanie neprijateľných požiadaviek obchodného partnera
- riešenie reálnych záťažových situácií v práci predajcu
- pasívne, agresívne a asertívne správanie v práci predajcu
- základné práva predajcu pri komunikácii a tažkým partnerom
- prispôsobený predaj, presviedčanie, opakovaný predaj
- prostriedky na vylepšenie komunikácie – fakty, pocity, riešenie, pozitívne uzavretia
Predaj náročnému obchodnému partnerovi