Starostlivosť o zákazníka

Cieľ tréningu:

  • ozrejmiť si pojem prozákaznícka orientácia – čo to je, aký má význam
  • prijať prozákaznícku orientáciu ako neoddelitelnú a klúčovú súčasť svojho správania sa k zákazníkom
  • podporovať a realizovat prozákaznícke správanie
  • Náplň tréningu:

      Informácie o prozákazníckej orientácii
    • dva klúčové subjekty v obchode (zákazník a obchodník, resp. človek v „prvej línii“)
    • kto je náš zákazník a komu sme my zákazníkom – čo z toho pre nás vyplýva
    • čo to je prozákaznícka orientácia, prečo je dôležitá, čo a komu prináša
    • moment pravdy – čo to je, ako vzniká, aké má následky (úloha očakávaní a  pocitov zákazníka)
    • štandardy prozákazníckeho správania (čo musíme, môžeme, nesmieme robiť v prístupe k zákazníkovi)
    • firemné štandardy spoločnosti
    • Tréning prozákazníckej orientácie
    • situácie zo života a praxe účastníkov a skúseností lektora
    • rady a diskusia k zlepšeniu prozákazníckeho správania na predajni
    • Plány zmien a realizácie prozákazníckeho prístupu
    • podnety pre vlastnú zmenu správania
    • plán zmien u seba a svojich kolegov


     

    NOVINKY

    01.12.2023 - NOVINKA !!! Individuálne koučingové online programy pre verejnosť
    Témy koučingových programov: • Ako byť úspešným v obchode • Ako zvládať námietky a argumentovať • Techniky uzavretia obchodu...
    Viac...

    01.12.2023 - Online kurzy
    Pripravujeme zážitkové eventy a team buildingy pre spoločnosti. V prípade záujmu nás kontaktujte, program vám radi pripravíme a ušijeme...
    Viac...

    15.01.2023 - Kurz Rozvoj a Zážitkové evanty
    Kurz Rozvoj kompetencií emočnej inteligencie (EQ) pre manažérov/lídrov. Možnosť prihlasovania sa otvorená. Pre bližšie info nás...
    Viac...

    MAILING LIST



    Ak máte záujem o zasielanie aktuálnych informácií,
    zapíšte svoj mail, prosím.


    prihlásiť sa
    odhlásiť sa

    Ak ste zaradený do mailing listu a už si neželáte, aby sme Vám zasielali ponuky, vpíšte opäť svoju adresu a budete vyradený zo zoznamu.