Obchodný zástupcovia, reprezentanti,predajcovia
Starostlivosť o zákazníka
Cieľ tréningu:
Náplň tréningu:
-
Informácie o prozákazníckej orientácii
- dva klúčové subjekty v obchode (zákazník a obchodník, resp. človek v „prvej línii“)
- kto je náš zákazník a komu sme my zákazníkom – čo z toho pre nás vyplýva
- čo to je prozákaznícka orientácia, prečo je dôležitá, čo a komu prináša
- moment pravdy – čo to je, ako vzniká, aké má následky (úloha očakávaní a pocitov zákazníka)
- štandardy prozákazníckeho správania (čo musíme, môžeme, nesmieme robiť v prístupe k zákazníkovi)
- firemné štandardy spoločnosti Tréning prozákazníckej orientácie
- situácie zo života a praxe účastníkov a skúseností lektora
- rady a diskusia k zlepšeniu prozákazníckeho správania na predajni Plány zmien a realizácie prozákazníckeho prístupu
- podnety pre vlastnú zmenu správania
- plán zmien u seba a svojich kolegov