Asistentky
Profesionálna komunikácia v práci asistentky
Cieľom tréningu je
naučit účastnícky ako profesionálne vystupovať pri styku s klientom a tým profesionálne reprezentovat seba aj spoločnosťPo skončení tréningu budú účastnícky schopné:
Nápln tréningu:
-
Efektívna komunikácia v práci asistentky
- komunikačné techniky v práci recepčnej, zásady dohovoru
- vystupovanie profesionálnej recepčnej
- osobný kontakt – vítanie návštev a poskytovanie informácií
- aktívne počúvanie, kladenie otázok, empatia, parafráza
- predávanie a prijímanie informácií Verbálna a neverbálna komunikácia
- aktívne počúvanie
- zásady dohovoru
- osobnosť – správanie – vystupovanie
- bariéry v komunikácii s druhými ludmi Telefonický kontakt s klientom
- zásady úspešného telefonického kontaktu s klientom
- špecifiká komunikácie cez telefón
- poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
- zrozumitelnosť poskytovaných informácií klientovi po telefóne
- prijímanie a zanechávanie odkazu