Asistentky
Zvládanie zátažových situácií v práci asistentky
Uvedený tréningový program je určený asistentkám, ktoré absolvovali základný tréningový modul - ide o nácvik zručností, ktoré pomáhajú zvládat záťažové situácie v práci asistentky.Po skončení tréningu budú účastnícky schopné :
- určiť zdroje vzniku konfliktov v práci a eliminovať ich asertívne riešiť konflikty a predchádzat im
- cielene používať v práci recepčnej, prostriedky na vylepšenie komunikácie
Náplň tréningu:
-
Konštruktívna komunikácia v práci asistentky
- prečo sa dostávame do tažkých situácií
- význam asertivity pre komunikáciu
- konflikty v práci recepčnej
- identifikácia základných zdrojov riešenia konfliktov
- poznanie rôznych stratégii riešenia konfliktov
- identifikácia vlastného preferovaného spôsobu riešenia konfliktov, jeho výhody a nevýhody
- precvičovanie základných stratégii a princípov pri riešení konfliktov, riešenie reálnych konfliktných situácii
- rozlišovanie agresívneho, pasívneho a asertívneho správania a jeho dopad na vzťahy
- ako reagovať na kritiku a agresiu
- odmietanie neprijateľných požiadaviek
- presadzovanie oprávnenej požiadavky
Ako sa bránime v tažkých a konfliktných situáciách