Obchodný zástupcovia, reprezentanti,predajcovia
Telemarketing a predaj po telefóne
Cieľ tréningu:
Nápln tréningu:
- Zásady úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom
- vytvorenie pozitívneho vztahu s klientom cez telefón
- poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im vhodné a nežiadúce výrazové prostriedky v telefóne
- ako povedat podstatné informácie v priebehu úvodných pár minút
- vytvorenie pozitívneho vztahu s klientom cez telefón, zaujatie
- zistovanie potrieb klienta po telefóne - vhodné kladenie otázok
- techniky kladenia otázok, typy otázok
- aktívne pocúvanie
- parafrázovanie a sumarizácia ako nástroj aktívneho pocúvania a overovania porozumenia
- typológia klientov a vhodné spôsoby ich ovplyvnovania
- argumentácia a presviedcanie partnera
- vyvolanie potreby u zákazníkov
- prekonávanie nesúhlasu partnera pocas telefonického kontaktu
- typy námietok pocas telefonického kontaktu
- techniky a princípy prekonávania námietok cez telefón
- kedy ukoncit telefónovanie
Oslovovanie nových zákazníkov po telefóne