Predajný rozhovor

Cieľ tréningu:

  • získat zručnosti aktívneho oslovovania zákazníka
  • získat zručnosti vytvorenia prvého dojmu u zákazníka
  • poznať zákonitosti vyvolania záujmu zákazníka
  • osvojenie zručností zistovania potrieb a očakávaní zákazníka
  • Nápln tréningu:

      Nadviazanie kontaktu so zákazníkom
    • prvý kontakt so zákazníkom, verbálny a neverbálny prejav
    • štandardy kontaktu so zákazníkom
    • neverbálne prejavy predajcu – pozitívne a negatívne signály
    • neverbálne prejavy zákazníka – pozitívne a neverbálne prejavy
    • Vedenie obchodného rokovania so zákazníkom
    • príprava na predajný rozhovor
    • kroky predajného rozhovoru
    • identifikácia potrieb zákazníka, kladenie otázok
    • SWOT analýza spoločnosti, produktu a bezprostrednej konkurencie (vytvorenie katalógu vhodných argumentov a možných námietok zo strany zákazníka)
    • zvládanie námietok zákazníka
    • techniky uzavretia obchodu


     

    NOVINKY

    20.04.2017 - Naša webstránka
    Náš web je kompletný content managment systém. Vieme teda veľmi promtne reagovať a informovať vás o novinkach a zabezpečíť jeho...
    Viac...

    20.04.2017 - !!! NOVINKA !!! Individuálne koučingové programy pre verejnosť
    Cena 51,60 ,- Eur /1 osoba / 1 hodina ( 60 min )
    V cene je zahrnutá individuálna bezplatná telefonická konzultácia - vhodný výber...
    Viac...

    20.04.2017 - !!!Aktívne stretnutie pre ženy!!! Sebavedomá a úspešná žena - od topánok po podanie ruky
    Termín konania: 01.06.2017 Atraktívny imidž Vás predáva a jeho tvorba si vyžaduje čas a najmä zvolenie vhodnej stratégie. Jeho...
    Viac...

    MAILING LIST



    Ak máte záujem o zasielanie aktuálnych informácií,
    zapíšte svoj mail, prosím.


    prihlásiť sa
    odhlásiť sa

    Ak ste zaradený do mailing listu a už si neželáte, aby sme Vám zasielali ponuky, vpíšte opäť svoju adresu a budete vyradený zo zoznamu.