Obchodný zástupcovia, reprezentanti,predajcovia
Akvizičný predaj
Cieľ tréningu:
Nápln tréningu:
-
Kde hladať zákazníkov
- zdroje informácií o potenciálnych zákazníkoch, vytvorenie databázy zákazníkov a práca s databázou
- ako získavat informácie potrebné pre získanie klienta a ako využit tieto informácie pri predaji produktov
- oslovovanie zákazníkov listom, mailom
- Telefonický kontakt so zákazníkom
- zásady úspešného telefonického oslovovania zákazníka, návrh stratégie presviedčania k osobnému stretnutiu, argumentácia, zvládanie odmietania a námietok AKVIZÍCIA – stretnutie so zákazníkom
- vedenie obchodného rokovania so zákazníkom, získavanie nového zákazníka a predaj po predaji
- kroky obchodného rokovania, zistovanie potrieb zákazníka – zistovanie potenciálu zákazníka
- nástroje psychológie v obchodnom rokovaní – typológia zákazníkov a voľba vhodnej stratégie ich ovplyvňovania
- starostlivosť o zákazníka
- kvalita služieb ako nástroj úspešnej akvizície
- Námietky, argumentácia
- Námietky, presviedčanie a argumentácia – precvičovanie
Oslovovanie zákazníkov